onsdag den 29. februar 2012

Ansøgning USA.

Såååååå, nu er ansøgningen snart sendt afsted til the us! Og jeg er utrolig spændt.

Min veninde har lige fået hendes værts familie, og jeg fik helt sommerfugle i maven, på hendes vegne!
Der kan gå måneder før jeg får min værts familie, da jeg først i januar/februar fandt ud af at jeg ville på High School. Det noget jeg har drømt om siden jeg var ca. 13år. Så at det endelig sker, er slet ikke til at forstå.

Jeg har skrevet med nogle stykker fra Explorius, De fleste er omkring 15-16 år gammel, så jeg er en af de ældste der rejser afsted. Men igår ansøgte Xenia Lea Scefte mig, hun fortalte hun også var 17. Så vi delte vores tanker omkring turen, hvilken stater vi ønskede Jeg har ønsket tre stater ( Tennesse, Texas & Louisiana). Hun fortalte at hendes veninde har boede i USA, så på den måde fik jeg lidt information omkring alkohol. Da jeg IKKE må drikke i 10 måneder, virkelig surt... Især når jeg fylder 18, d.15 sep :-). Kan slet ikke vente til en ædru 18'års? Men så finder jeg vel en anden måde at fejre min sweet eighteen! 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar