fredag den 10. februar 2012

Første indlæg.

Her kommer mit første indlæg! Men detaljer, og hvordan min hver dag kommer til at gå må i vente med til August.

Heyy everyone!

Efter sommerferien, rejser jeg til USA i 10 måneder, tid og sted ved jeg desværre ikke, Da jeg stadig er igang med min ansøgning til USA. Så om ca. tre uger er den ansøgning sendt af sted!

Jeg har lavet denne blog, så mine venner og familiemedlemmer kan følge min hver dag i USA. hvis jeg "husker" at få smidt opslag ind.

d.12 maj, skal jeg til informationsmøde, og jeg glæder mig helt viiiiiiiild at se de andre, som jeg skal tilbringe tre dage på Soft Landing camp New York.

Men jeg vil opdatere jer omkring aaaaaalt hvad der kommer til at ske, både inden og imens jeg er i USA :-).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar